طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان
29.100.1400
برای این مطالعه، ما بر اساس ELM که توسط Petty و Cacioppo [12،13] توسعه یافته است، برای حمایت از مدل تحقیق خود استفاده می کنیم. اگرچه در ابتدا برای رفتار مصرف کننده قبل از اینترنت اعمال می شد، ELM در زمینه های آنلاین مانند پاسخ های کاربر به تبلیغات آنلاین به کار گرفته شده است [14،15]. فرض اصلی ELM این است که متقاعدسازی ممکن است از طریق یک مسیر مرکزی بر اساس قدرت استدلال های ارائه شده در یک پیام یا یک مسیر جانبی بر اساس نشانه هایی مانند جذابیت منبع پیام القا شود. میزان انتخاب افراد برای بررسی دقیق اطلاعات ارائه شده از هر مسیر بر اساس وضعیت "احتمال توضیح" آنها است. در حالتهای با احتمال بالا، افراد احتمالاً درگیر بررسی دقیق یا پردازش متفکرانه یک پیام اطلاعاتی میشوند - به طوری که بیشتر تمایل دارند با کیفیت استدلال متقاعد شوند تا با نشانههای جانبی. در مقابل، کسانی که در حالتهای احتمال تشریح کم هستند (یعنی فاقد توانایی یا انگیزه برای تعمق متفکرانه) تمایل دارند که توسط نشانههای پیرامونی برانگیخته شوند. در این مطالعه، نشانههای جانبی به شکل عناصر طراحی ظاهر میشوند، مانند جذابیت تصویر، طراحی ناوبری، حضور اجتماعی یا ارتباط با دیگران در وبسایت. بنابراین هنگامی که افراد در حالتهای احتمال تشریح پایین هستند، نشانههای پیرامونی تأثیر قویتری بر تغییر نگرش یا متقاعدسازی میگذارند تا زمانی که در حالتهای احتمال تشریح بالا باشند. یک هشدار جالب به ELM، و مربوط به این مطالعه، این است که یک فرد انگیزه احتمال بسط را تعیین می کند، که در ELM به عنوان سطح مشارکت توصیف شده است [12]. کسانی که انگیزه و توانایی بالایی دارند (مثلاً درگیر و دارای دانش قبلی در مورد موضوع متقاعدکننده) مسیر اصلی متقاعدسازی را در پیش می گیرند و برای متقاعدسازی بر کیفیت استدلال های ارائه شده در مورد موضوع تکیه می کنند. در مقابل، کسانی که بی انگیزه هستند (مثلاً درگیر نیستند و دانش قبلی کمی یا بدون اطلاع قبلی از این موضوع دارند) تمایل دارند به مسیرهای جانبی متقاعدسازی تکیه کنند.
برچسب: طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان،