طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت شرکتی اصفهان
سئو سایت در اصفهان سئو سایت شرکتی در اصفهان
6.11.1400
سئو سایت در اصفهان تحریک در محیط های خرید آنلاین به اندازه کافی در ادبیات بررسی نشده است (Gao & Kofaris, 2006). بنابراین، تحریک درک شده مستحق بررسی بیشتر و درک بهتر در زمینه خرید آنلاین است.مفهوم تحریک مصرف کننده را می توان به زمینه های خرید آنلاین و مانند محیط های خرید سنتی تعمیم داد. تأثیرات منفی بر طیف وسیعی از ادراکات و احساسات در میان مشتریان آنلاین برمیانگیزد (گائو و کوفاریس، 2006؛ هوانگ، 2008؛ لیم، 2013؛ لو، 2002). هنگامی که مشتری با موقعیتی ناخوشایند مواجه می شود و احساس عصبانیت می کند (چه در یک فروشگاه معمولی یا مجازی)، مشتری سبد خرید را رها کرده و بدون خرید از فروشگاه خارج می شود. علاوه بر کنار گذاشتن خرید فعلی، چنین تجربیات آزاردهنده و آزاردهندهای میتواند بر باورهای مصرفکنندگان در مورد اعتماد، خیرخواهی، شایستگی، قابل اعتماد بودن و صداقت خردهفروشان اثر طولانی و نامطلوب داشته باشد (گائو و وو، 2010؛ توتا، 2012). با توجه به سهولت و سرعتی که مصرفکنندگان میتوانند یک وبسایت تجاری را ترک کنند و به سایت رقیب آسیب وارد کنند (O'Brien & Toms, 2008; Wu, Chen, Chen, & Cheng, 2014)، موضوع تحریک حتی بیشتر مرتبط و مضر میشود. به خرید آنلاین هس، 2011). بر این اساس، عناصر طراحی فروشگاه مجازی آنلاین به عنوان عناصر و ترتیبات طراحی در یک فروشگاه مرسوم، تأثیرات مشابه و حتی مهمتری بر باورها و نگرشهای مصرفکنندگان دارند (لیانگ و لای، 2002). نشان داده شده است که وبسایتهایی که طراحی ضعیفی دارند، کاربران خود را آزار میدهند و مانع از ناوبری سایت، یافتن محصولات و رفتار خرید میشوند (گائو و کوفاریس، 2006؛ گائو و وو، 2010؛ هوانگ، 2008؛ ولز و همکاران، 2011). اگرچه ویژگیهای طراحی وبسایت نشاندهنده بلوکهای ساختمانی اتمسفری است که میتوان آنها را به دقت دستکاری کرد تا سیگنالهای مثبت برای افزایش ادراکات و نگرشهای خریداران برقرار شود (کو و جو، 2010؛ منگاناری، سیومکوس، و ورچوپولوس، 2009)، تحقیقات در مورد اثرات عوامل طراحی وب سایت در مورد تحریک درک شده در خرید آنلاین به طور استثنایی در ادبیات کمیاب هستند. سئو سایت در اصفهان
برچسب: طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت شرکتی اصفهان،