طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان
7.11.1400
در دنیای تجارت مجازی و طراحی سایت در اصفهان ، یک رابط وب سایت به عنوان پنجره ای عمل می کند که از طریق آن مصرف کنندگان با تجربیات اولیه خود با یک خرده فروش آنلاین مواجه می شوند (ژانگ و ون دارن، 2002).برای بهبود رفتار خرید آنلاین مصرف کنندگان، برای کسب و کارها بسیار مهم است که درک بهتری از عواملی داشته باشند که نه تنها باعث تحریک احساسات مثبت و خوشایند در بین مصرف کنندگان می شود، بلکه همچنین عواملی که احساسات و واکنش های منفی را در بین مشتریان برمی انگیزد و در نهایت می تواند رفتار خرید آنلاین را مختل کند. (عظیم، 2012). بر این اساس، مطالعه حاضر با هدف پرداختن به خلأ تحقیقاتی شرح داده شده در بالا و ارائه درک بهتری از تأثیر عناصر طراحی وب سایت بر تحریک درک شده در محیط های خرید آنلاین است. به طور دقیقتر، هدف این مطالعه بررسی تمام عناصر طراحی وبسایت نیست که انجام آن در یک مطالعه واحد بسیار دشوار است، بلکه هدف آن تمرکز بر ویژگیهای کلیدی طراحی وبسایت است که بیشتر برای مصرفکنندگان آشکار است و مورد استفاده قرار میگیرد. یعنی طراحی وب سایت های بصری، ناوبری و اطلاعاتی. بدون شک، درک اینکه چگونه ویژگی های طراحی وب سایت بر احساس تحریک در خرید آنلاین تأثیر می گذارد، پیامدهای ارزشمندی برای طراحی وب سایت های بهتر ارائه می دهد که می تواند در کاهش ادراک عصبانیت در بین مصرف کنندگان آنلاین مؤثرتر باشد و متعاقباً پذیرش خرید آنلاین را افزایش دهد.مدل تحقیق هدایت کننده این مطالعه را ارائه می دهد. مدل تحقیق بر اساس مطالعات مفهومی و تجربی در رشته های مرتبط تدوین شده است. این مدل بیان می کند که ویژگی های طراحی وب سایت بصری، ناوبری و اطلاعاتی تأثیرات منفی بر تحریک درک شده در تنظیمات خرید آنلاین و طراحی سایت در اصفهان خواهد داشت. متغیرها و فرضیه های تحقیق در زیر شرح داده شده است.
برچسب: طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان،