اوج شید اوج شید .

اوج شید

طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت وردپرس دراصفهان

طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت وردپرس دراصفهان

7.11.1400

تحریک مصرف کننده به احساس نارضایتی، ناراحتی و خشم ناشی از محرک های تحریک کننده یا آزاردهنده مانند حوادث، پیام ها یا تعاملاتی اشاره دارد که ممکن است برخلاف انتظار یا پیش بینی مصرف کننده باشد.موقعیت خاص (داکوف، 1996). بنابراین، تحریک درک شده در محیط های خرید آنلاین و طراحی سایت در اصفهان به درجه ای اشاره دارد که یک سایت خرید آنلاین برای کاربرانش آشفته و ناامید کننده به نظر می رسد (Lim و تینگ، 2012). اگرچه مطالعات بسیار کمی تحریک مصرف‌کننده را با توجه به خرید آنلاین مورد بررسی قرار داده‌اند (گائو و کوفاریس، 2006)، تقریباً تمام مطالعات از تحریک به‌عنوان یک عامل تعیین‌کننده برای سایر عوامل استفاده می‌کنند و در نتیجه بر پیامدهای تحریک درک شده تمرکز می‌کنند (Lim, 2013؛ Lim. و تینگ، 2012؛ لو، 2002؛ خو، اوه، و تئو، 2009). چنین مطالعاتی نشان داده است که تحریک درک شده اثرات منفی بر نگرش، رضایت، تبلیغات شفاهی، قصد بازگشت، سهولت درک شده، و رفتار خرید مصرف کنندگان آنلاین داشته است (هاسمن و سیکپه، 2009؛ هوانگ، 2008؛ جره).و دیویس، 2011; توتا، 2012). علاوه بر این، تحریک درک شده اثرات منفی بر عوامل مرتبط با فروشنده مانند اعتبار، شایستگی، قابلیت اطمینان و صداقت داشت (گائو و وو، 2010). علیرغم پیامدهای منفی متعددی که به تحریک درک شده در خرید آنلاین نسبت داده می شود، تلاش تحقیقاتی کمی با هدف بررسی عوامل تعیین کننده ادراک تحریک در بین خریداران آنلاین انجام شده است.همانطور که قبلاً مطرح شد، مصرف کنندگان عمدتاً به دلیل تعاملات و تجربیات نامطلوب خود با محیط خرید، احساس تحریک را ایجاد می کنند (Aaker & Bruzzone, 1985). در مقایسه، ادراک تحریک در خرید آنلاین از تعاملات ناخوشایند با وب سایت خرید ناشی می شود. از آنجا که رابط وب سایت به عنوان "فروشگاه آنلاین" عمل می کند که کاربران با طراحی سایت در اصفهان تعامل دارند و اولین برداشت های خود را در مورد فروشگاه مجازی یا فروشنده بر اساس آن ایجاد می کنند.


برچسب: طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت وردپرس دراصفهان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۸:۲۶ توسط:اوج شید موضوع: نظرات (0)