اوج شید اوج شید .

اوج شید

سئو سایت در اصفهان سئو سایت اصفهان

 

 

 

سئو سایت در اصفهان سئو سایت اصفهان

 

10.11.1400

 

و به نگرش نسبت به سئو سایت در اصفهان مربوط می‌شود. علیرغم اهمیت لنگر در طراحی وب سایت خیریه و قصد کمک مالی، درک ما از فرآیند لنگر انداختن بین کاربران مختلف در زمینه طراحی وب سایت هنوز ناچیز است. به طور خاص، تحقیقات کمی وجود دارد که توضیح دهد چرا انواع خاصی از کاربران (به عنوان مثال، اهداکنندگان لذت‌گرا در مطالعه ما) کم و بیش تحت تأثیر اثر لنگر انداختن و ویژگی‌های خاص یک وب‌سایت قرار دارند. یکی از دیدگاه‌های نظری که می‌تواند به درک ما از فرآیند لنگر انداختن اهداکننده لذت‌گرا کمک کند، مدل درست‌نمایی توضیح (ELM) است. ELM، یک نظریه فرآیند دوگانه، بیان می‌کند که نگرش‌ها را می‌توان در پی بررسی دقیق یک پیام یا تلاش‌های کمتر شناختی شکل داد و تغییر داد (Petty & Cacioppo، 1981؛ 1986). ELM یک نظریه مناسب برای کمک به بررسی ما در مورد اینکه چرا انواع مختلف افراد دارای فرآیندهای لنگرگیری مجزا هستند (Blankenship et al., 2008; Wegener et al., 2010) است. محققان IS به طور کلی از ELM برای بررسی پردازش اطلاعات و تغییر نگرش افراد استفاده می کنند (Bhattacherjee & Sanford, 2006; Sussman & Siegal, 2003). اگرچه تحقیقات IS مبتنی بر ELM چنین کرده است این کتاب به طور پیوسته از ابتدای پیدایش خود تکامل یافته است، اما هنوز به فرآیند لنگر انداختن نمی پردازد، و به طور موثر به انتخاب ناظران نمی پردازد. این به دو دلیل اهمیت دارد. اول، تحقیقات قبلی IS بر بررسی مسیرهای متقاعدسازی، مسیرهای مرکزی و/یا محیطی متمرکز بوده است (به عنوان مثال، Angst & Agarwal، 2009؛ Bansal et al., 2015؛ Bhattacherjee & Sanford 2006)، اما پردازش فردی لنگر انداختن در سئو سایت در اصفهان. به خوبی بررسی نشده است در حالی که Angst و Agarwal (2009) پیش نگرش را به عنوان یک متغیر کنترل در نظر گرفتند، هنوز مشخص نیست که چگونه افراد مختلف تحت تأثیر پیش نگرش قرار می گیرند که می تواند به عنوان یک لنگر عمل کند. دوم، بیشتر تحقیقات IS مبتنی بر ELM از سازه‌های احتمال (یا تعدیل‌کنندگان) جنبه‌های شناختی مانند مشارکت استفاده کرده‌اند (Angst & Agarwal, 2009؛ Bhattacherjee & Sanford, 2006؛ Cao et al., 2017; Sussman & Siegal) و نیاز20. برای شناخت (هو و بودوف، 2014). اگرچه این تعدیل‌کنندگان به شناسایی مسیرهای مرکزی و پیرامونی برای متقاعدسازی کمک می‌کنند، اما مطالعات کمی وجود دارد که جنبه‌های لذت‌جویی را به عنوان تعدیل‌کننده بررسی کرده باشد.


برچسب: سئو سایت در اصفهان سئو سایت اصفهان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۸:۱۹ توسط:اوج شید موضوع: نظرات (0)