طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت شرکتی در اصفهان
4.11.1400
وب سایت های نمونه در این تحقیق از نتایج گروه بندی انواع چیدمان، رنگ پس زمینه، تایپوگرافی و اطلاعات کامل محتوای وب سایت به دست آمده اند. ]طراحی سایت در اصفهان[این تحقیق بر روی رنگ پسزمینه برای آزمایش طراحی وبسایت متمرکز است، زیرا رنگ پسزمینه بر اولین برداشت کاربر تأثیر میگذارد. از این رو، هر طرحبندی توسط چندین وبسایت با رنگهای پسزمینه مختلف نمایش داده میشد و نوع تایپوگرافی بهطور پیشفرض از وبسایت گرفته میشد. نمونههای وبسایت در هر طرحبندی نیز در صورتی که محتوای وبسایت اطلاعات کاملی داشته باشد، پذیرفته شد. به عنوان مثال، Unity layout دارای 20 وب سایت با رنگ پس زمینه سفید است، با این حال، 2 وب سایت دارای اطلاعات کامل هستند، بنابراین این تحقیق تنها یک وب سایت را به عنوان نماینده هر رنگ پس زمینه به دست آورد. علاوه بر این، 15 وب سایت نمونه با 7 نوع چیدمان، 6 نوع رنگ پس زمینه و 2 نوع تایپوگرافی به دست آمد. پانزده طرح وب سایت با استفاده از ابزارهای Neurosky Mindwave و Eye Tribe Tracker مورد بررسی قرار گرفتند. Neurosky Mindwave برای اندازه گیری کاربران شناختی از سطح توجه و مدیتیشن استفاده می شود، در حالی که Eye Tribe Tracker برای اندازه گیری تعداد تثبیت کاربر و زمان تثبیت با برنامه OGAMA بسیج شده است. این مطالعه 48 پاسخ دهنده شامل 56٪ مرد و 44٪ زن را جمع آوری کرد. در طول تست وب سایت، ابتدا به کاربران یک کار ساده داده شد تا به دنبال اطلاعات مختلف برای هر وب سایت باشند. به عنوان مثال، از کاربران خواسته شد تا اطلاعات آدرس دفتر شهردار را در وب سایت شهر بالیک پاپان جستجو کنند. حداکثر زمان در نظر گرفته شده برای جستجوی اطلاعات کاربران تقریباً 3 دقیقه است. طراحی سایت در اصفهان داده های مطالعه با استفاده از ANOVA برای مقایسه مقادیر میانگین در سطح متغیر متغیر، سطح مراقبه، تعداد تثبیت و زمان تثبیت بین وب سایت اول تا وب سایت پانزدهم مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نرمال بودن آزمون همگنی و نرمال بودن باید ابتدا به عنوان الزامات اصلی در تجزیه و تحلیل ANOVA انجام شود ]طراحی سایت در اصفهان[ هر چهار متغیر به نتایج آزمون همگنی و نرمال بودن رسیدند.
برچسب:
طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت شرکتی در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۱:۳۱:۵۵ توسط:اوج شید موضوع:
نظرات (0)
طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان
3.11.1400
دولت های شهر و منطقه در اندونزی در مجموع دارای 514 وب سایت و طراحی سایت در اصفهان هستند. با این حال، در بین این تعداد، وب سایت هایی که تا سال 2018 قابل دسترسی بودند، تنها 92.8٪ یا 477 وب سایت هستند. 37 مورد از آنها به دلایل مختلف مانند پایگاه داده خراب، در دست ساخت، تعلیق یا حتی هک شدن قابل کار نیستند. بر اساس نتایج نمونه گیری، این مطالعه تنها از 15 نمونه وب سایت از مجموع 477 وب سایت به عنوان هدف تحقیق استفاده کرد. این تحقیق به سه مرحله تحقیق شامل نمونهگیری وبسایت، آزمایشهای طراحی وبسایت و تجزیه و تحلیل دادهها تقسیم میشود وبسایتی که با در نظر گرفتن جنبههای شناختی و فیزیکی کاربران ساخته میشود، به به حداقل رساندن حجم کاری مغز و استفاده از حافظه کاربر کمک میکند [13]. Te'eni [13] همچنین پیشنهاد کرد که جنبه های شناختی مربوط به عملکرد مغز و نمونه هایی از جنبه های فیزیکی توانایی های مربوط به حرکات چشم است. در واقع، تحقیقاتی که در مورد رابطهای وبسایت، بهویژه رابطهای دولتهای شهری یا منطقهای که به کاربران فیزیکی و شناختی مربوط میشوند، بسیار محدود است، در حالی که در واقع، طراحی وبسایت خوب یکی از عوامل حیاتی است که بر استفاده از وبسایت تأثیر میگذارد [5] .هدف این مطالعه بررسی طراحی وبسایت دولتهای شهر و منطقه در اندونزی بر اساس تواناییهای شناختی و فیزیکی شهروندان است. تست شناختی با استفاده از نوروسکی Mindwave انجام شد و Eye Tribe Tracker برای جنبه های فیزیکی راه اندازی شد. دادهها با استفاده از One Way ANOVA برای تعیین اینکه کدام طراحی سایت در اصفهان بر ظرفیت شناختی و فیزیکی شهروندان تأثیر میگذارد، با وارد کردن نوع طرحبندی، رنگ پسزمینه و تایپوگرافی، تجزیه و تحلیل شد. این مطالعه به ارائه توصیههای طراحی وبسایت شامل طرحبندی، رنگهای پسزمینه و تایپوگرافی برای دولتهای شهر و منطقه در اندونزی کمک میکند.
برچسب:
طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۲:۲۸:۳۰ توسط:اوج شید موضوع:
نظرات (0)
سئو سایت در اصفهان سئو سایت شرکتی دراصفهان
3.11.1400
این مطالعه از نظریههای مربوط به دولت الکترونیک، طراحی بصری و جنبههای فیزیکی و شناختی در تعامل انسان و رایانه به منظور تقویت تحلیل استفاده میکند. در این قسمت مولفه های اصلی طراحی برای استفاده از وب سایت های دولت الکترونیک نیز مشخص خواهد شد.دولت الکترونیک کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) توسط نهادهای دولتی است [4]. توسعه دولت الکترونیکی در اندونزی از طریق 4 مرحله و ایجاد وب سایت و سئو سایت در اصفهان واقع در مرحله 2 انجام می شود. ساختار سازمانی، جغرافیا، نقشه ها، مقررات و سیاست های منطقه ای، اخبار و کتاب مهمان.طراحی بصری در فناوری اطلاعات بر تواناییهای فیزیکی، شرایط بیرونی و احساس کاربر بسیار تأثیرگذار است و سهولت استفاده را برای کاربران در جهتیابی فناوری فراهم میکند [7]. IBM [7] توضیح داد که اجزای اصلی طراحی یک وب سایت، طرح، رنگ و تایپوگرافی است. ظاهراً یک چیدمان نقش مهمی در طراحی رابط ایفا می کند. به گفته IBM، بر اساس موقعیت محتوا، نوع چیدمان به تعادل، ریتم، تناسب، تسلط و وحدت تقسیم میشود، در حالی که با توجه به ترکیب چیدمان، چندین نوع متداول از جمله طرحبندی Z، قانون یک سوم و ... وجود دارد. نسبت طلایی. در مورد آخرین دسته که ساختار محتوا است، چیدمان به پایه، ستونی، مدولار و سلسله مراتبی تقسیم می شود. عمل تایپوگرافی برای محتوای وب سایت شامل انتخاب فونت، رنگ فونت، اندازه قلم، نوع فونت (سریف یا sans serif) و طرح بندی متن (افقی، عمودی و غیره) است در مطالعه تعامل انسان و رایانه (HCI)، جنبه های فیزیکی، شناختی و عاطفی باید در طول تعامل کاربران - فناوری در نظر گرفته شود [13]. در این شرایط، بازداری فیزیکی انسان شامل محدودیتهای حسگرها و موتورها میشود. عناصر شناختی مربوط به عملکرد مغز هستند که برای پردازش اطلاعات در حین استفاده از فناوری عمل می کند [13]. توانایی انسان برای پردازش و تولید اطلاعات دقیق ممکن است متفاوت باشد.این بستگی به مکانیسم انتقال داده بین بدن انسان و رایانه و سئو سایت در اصفهان دارد.
برچسب:
سئو سایت در اصفهان سئو سایت شرکتی دراصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۲:۲۷:۱۴ توسط:اوج شید موضوع:
نظرات (0)
سئو سایت در اصفهان سئو در اصفهان
30.10.1400
وبسایتهای دولت الکترونیکی امکان دسترسی آسانتر به اطلاعات و خدمات دولتی را برای شهروندان فراهم میکنند. با این حال، در برنامه، بسیاری از اندونزیایی ها به وب سایت دولت الکترونیک دسترسی ندارند و دلیل اصلی آن طراحی غیرجذاب است. تطبیق طراحی وب سایت با محدودیت های مهارت های فیزیکی و شناختی کاربر برای افزایش اثربخشی وب سایت ضروری است. هدف این مطالعه انجام آزمایشهایی با بررسی محدودیتهای توانایی فیزیکی و شناختی شهروندان در 15 طراحی وبسایت دولتهای شهر و منطقه در اندونزی است. جنبههای فیزیکی با استفاده از Eye Tribe Tracker مورد آزمایش قرار گرفت و Neurosky Mindwave برای بررسی جنبههای شناختی بسیج شد و هر دو جنبه برای کل 48 پاسخدهنده مورد ارزیابی قرار گرفت. سئو سایت در اصفهان این مطالعه به ارائه توصیههای طراحی وبسایت شامل طرحبندی، رنگهای پسزمینه و تایپوگرافی برای دولتهای شهر و منطقه در اندونزی کمک میکند.اندونزی دارای 514 وبسایت رسمی برای دولتهای شهر و ناحیه است که برای انتشار اطلاعات و دسترسی به خدمات دولتی فعالیت میکنند. ساختار اطلاعاتی وبسایت دولتهای شهر و منطقه تا حد زیادی مطابق با دستورالعملهای تعیینشده توسط وزیر ارتباطات و اطلاعات جمهوری اندونزی است، با این وجود تعداد افرادی که هرگز به این وبسایتها دسترسی ندارند به طور مداوم ادامه مییابند، عمدتاً به دلیل طراحی کمتر جذاب. از آنجایی که صفحه وب سایت فقط با مقالات [4، 5، 6] پر شده است. Wiratmo [6] استدلال می کند که رابط وب سایت دولت محلی را نمی توان گفت به اندازه کافی آموزنده است و ساختار اطلاعات نمایش داده شده تمایل به شلوغی دارد. IBM [7] بیان می کند که اجزای اصلی طراحی یک وب سایت عبارتند از طرح، رنگ و تایپوگرافی. طراحی طرحبندی مینیمالیستی برای کاربران برای کاوش در وبسایتها مؤثرتر است [8]. انتخاب رنگ پس زمینه صفحه وب سایت نیز بر توجه کاربر تأثیر می گذارد. کاربران وب سایت دولت های شهر و منطقه دارای سوابق تحصیلی، حرفه ای و سنی متنوعی هستند، به همین دلیل، نوع تایپوگرافی باید با کاربران هدف سازگار باشد سئو سایت در اصفهان. طراحی وب سایتی که انتظارات کاربر را برآورده می کند، می تواند خطاهای ناشی از شکاف بین وب سایت، توانایی های شناختی و فیزیکی کاربران را کاهش دهد
برچسب:
سئو سایت در اصفهان سئو در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳۰ دی ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۰۶:۳۸ توسط:اوج شید موضوع:
نظرات (0)
طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
29.100.1400
برای این مطالعه، ما بر اساس ELM که توسط Petty و Cacioppo [12،13] توسعه یافته است، برای حمایت از مدل تحقیق خود استفاده می کنیم. اگرچه در ابتدا برای رفتار مصرف کننده قبل از اینترنت اعمال می شد، ELM در زمینه های آنلاین مانند پاسخ های کاربر به تبلیغات آنلاین به کار گرفته شده است [14،15]. فرض اصلی ELM این است که متقاعدسازی ممکن است از طریق یک مسیر مرکزی بر اساس قدرت استدلال های ارائه شده در یک پیام یا یک مسیر جانبی بر اساس نشانه هایی مانند جذابیت منبع پیام القا شود. میزان انتخاب افراد برای بررسی دقیق اطلاعات ارائه شده از هر مسیر بر اساس وضعیت "احتمال توضیح" آنها است. در حالتهای با احتمال بالا، افراد احتمالاً درگیر بررسی دقیق یا پردازش متفکرانه یک پیام اطلاعاتی میشوند - به طوری که بیشتر تمایل دارند با کیفیت استدلال متقاعد شوند تا با نشانههای جانبی. در مقابل، کسانی که در حالتهای احتمال تشریح کم هستند (یعنی فاقد توانایی یا انگیزه برای تعمق متفکرانه) تمایل دارند که توسط نشانههای پیرامونی برانگیخته شوند. در این مطالعه، نشانههای جانبی به شکل عناصر طراحی ظاهر میشوند، مانند جذابیت تصویر، طراحی ناوبری، حضور اجتماعی یا ارتباط با دیگران در وبسایت. بنابراین هنگامی که افراد در حالتهای احتمال تشریح پایین هستند، نشانههای پیرامونی تأثیر قویتری بر تغییر نگرش یا متقاعدسازی میگذارند تا زمانی که در حالتهای احتمال تشریح بالا باشند. یک هشدار جالب به ELM، و مربوط به این مطالعه، این است که یک فرد انگیزه احتمال بسط را تعیین می کند، که در ELM به عنوان سطح مشارکت توصیف شده است [12]. کسانی که انگیزه و توانایی بالایی دارند (مثلاً درگیر و دارای دانش قبلی در مورد موضوع متقاعدکننده) مسیر اصلی متقاعدسازی را در پیش می گیرند و برای متقاعدسازی بر کیفیت استدلال های ارائه شده در مورد موضوع تکیه می کنند. در مقابل، کسانی که بی انگیزه هستند (مثلاً درگیر نیستند و دانش قبلی کمی یا بدون اطلاع قبلی از این موضوع دارند) تمایل دارند به مسیرهای جانبی متقاعدسازی تکیه کنند.
برچسب:
طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ دی ۱۴۰۰ساعت:
۱۱:۲۹:۰۷ توسط:اوج شید موضوع:
نظرات (0)
طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
28.10.1400
با وجود این، اگرچه متقاعدسازی به طور گسترده در زمینه های بازاریابی، روانشناسی و جامعه شناسی تحقیق شده است، موارد نسبتا کمی وجود دارد که متقاعدسازی در زمینه فناوری اطلاعات، به ویژه به عنوان یک مصنوع فناوری اطلاعات، مورد بررسی قرار گیرد [5،6]. به دلیل کمبود مطالعات در مورد فناوری متقاعد کننده، اسلاتری و همکاران. ([6]، p.1) ادعا کرد که "توافق کمی در مورد چگونگی متقاعد کردن مؤثر در قلمرو دیجیتال وجود دارد." با این حال، مورد قانعکنندهای برای این خط کار وجود دارد، زیرا محیطهای دیجیتال بهطور فزایندهای با هدف متقاعد کردن افراد یا گروهها برای انجام یک دوره عملی که معمولاً دنبال نمیشود، ساختار مییابند. به عنوان مثال، در حوزه کسب و کار الکترونیکی، این ممکن است شامل ایجاد یک محیط وب باشد که در آن از مصرف کنندگان خواسته می شود تا محصولات پایدار را خریداری کنند. در یک محیط سلامت الکترونیک، مزایای اجتماعی قابل توجهی از متقاعد کردن والدین برای ایمن سازی فرزندانشان در برابر بیماری های عفونی به دست می آید. در واقع، تقریباً 90 میلیون بزرگسال آمریکایی در درک و استفاده از اطلاعات بهداشتی [7] مشکل دارند و وب سایت های متقاعدکننده این پتانسیل را دارند که به این نیاز مبرم کمک کنند. زمینههای دیگری که متقاعدسازی آنلاین میتواند تأثیرگذار باشد، در سیاست، ایمنی، آموزش الکترونیکی و آموزش است.تحقیقات قبلی در زمینه فناوری اطلاعات و متقاعدسازی بر روی "فناوری متقاعد کننده" (یعنی [2]) متمرکز شده است که نتیجه محور است (به عنوان مثال، سیستم هایی که برای شخصی سازی محتوا، سفارشی سازی خدمات یا کاهش تلاش از جانب کاربران طراحی شده اند). جالب اینجاست که در سال 2009، بخش ویژهای از ارتباطات انجمن سیستمهای اطلاعاتی (CAIS) به موضوع فناوری متقاعدکننده با فراخوانی برای تحقیقات آینده در مورد اینکه چگونه کاربران میتوانند در زمینه فناوری اطلاعات متقاعد شوند، اختصاص داده شد. اشاره شد که «[D] علیرغم این واقعیت که نظریههای نگرشی از روانشناسی اجتماعی به طور گسترده برای مطالعه نیات و رفتار کاربران به کار گرفته شدهاند، این نظریهها برای پیشبینی پذیرش کاربر از فناوری اطلاعات به جای ارائه تحلیلهای سیستماتیک توسعه یافتهاند. و روشهایی برای توسعه راهحلهای نرمافزاری متقاعدکننده طراحی کنید» ([3]، ص 486). اخیراً، محققان دیگر (به عنوان مثال، [8-11]) ساختارهای متعددی را معرفی کرده اند که می تواند به درک بهتر متقاعدسازی از طریق طراحی کمک کند. اینها شامل الهام بخش است که وب سایت یک هدف مثبت را برمی انگیزد. زیبایی شناسی طراحی؛ محجوب بودن و توانایی سیستم برای تناسب با محیط کاربر؛ نفوذ اجتماعی، از جمله. با این حال، کاربرد این سازه ها عموماً از نظر تجربی تأیید نشده است. در نتیجه، برای پر کردن این شکاف دانش، تحقیق حاضر به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه یک مصنوع فناوری اطلاعات، متقاعدسازی آنلاین را تقویت میکند.
برچسب:
طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۸ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۱۹:۱۷ توسط:اوج شید موضوع:
نظرات (0)
سئو سایت اصفهان سئو سایت دراصفهان
سئو سایت اصفهان
سئو سایت اصفهان
این یک فایل پی دی اف از یک نسخه خطی ویرایش نشده است که برای انتشار پذیرفته شده است.همه سلب مسئولیت های قانونی که در مورد مجله اعمال می شود مربوط می شود. o بررسی پویایی متقاعدسازی آنلاین، این تحقیق از مدل درستنمایی (ELM) برای تعیین اثرات کیفیت استدلال به عنوان یک مسیر مرکزی برای تأثیرگذاری بر تغییر نگرش در مقابل طراحی و عناصر اجتماعی به عنوان مسیرهای پیرامونی برای تغییر نگرش استفاده میکند. علاوه بر این تحقیق، بررسی تغییر در درگیری موضوع به عنوان میانجی بین مسیرهای مرکزی و محیطی است که منجر به تغییر نگرش می شود. یافته های یک مطالعه شامل 403 شرکت کننده به ما اضافه می شود درک ELM در مورد نقش طراحی وب سایت و اینکه چگونه سطح درگیری یک فرد در موضوع یک پیش نیاز برای تغییر نگرش کاربران است.اقناع به ارتباطات انسانی اطلاق می شود که برای تأثیرگذاری بر اعمال و قضاوت های خودمختار دیگران ابداع می شود [1]. در حوزه فناوری اطلاعات (IT)، سیستمهای متقاعدکننده ممکن است به عنوان نرمافزار رایانهای یا سیستمهای اطلاعاتی تعریف شوند که برای تقویت، تغییر یا شکل دادن به نگرشها و/یا رفتارها بدون توسل به اجبار یا فریب طراحی شدهاند [2،3]. برخلاف تحقیقات قبلی سیستمهای اطلاعاتی که در آن مصنوع فناوری اطلاعات «خنثی» فرض میشد و منحصراً برای پاسخگویی به نیازهای کاربران وجود داشت، مصنوعات متقاعدکننده فناوری اطلاعات هدف صریح تغییر نگرشها و/یا رفتارهای کاربران را دارند.به گفته تینی ([4]، ص 341): «فناوریهای ارتباطی جدید، نه کمترین رسانههای اجتماعی، روش پردازش اطلاعات، یادگیری، تصمیمگیری، ایجاد و توزیع دانش، مدیریت و اجتماعی شدن را تغییر میدهند. که حوزه های سنتی تحقیقات ما در سیستم های اطلاعاتی بوده است.
برچسب:
سئو سایت اصفهان سئو سایت دراصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۷ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۵:۵۳:۵۵ توسط:اوج شید موضوع:
نظرات (0)
سئو سایت در اصفهان سئو در اصفهان
سئو سایت در اصفهان
سئو سایت در اصفهان
از آنجایی که مردان در این کشور از نظر جهت گیری «مردانه» تر از مردان در کشورهای زنانه تر هستند. این یک فرض جالب و آزمایش نشده است و پیامدهایی برای نقش جنسیت در فرهنگ ها دارد. این گزاره است که در هسته تحقیقات کنونی قرار دارد.در حوزه طراحی وب سایت، و بر اساس موارد قبل، انتظار می رود که ترجیحات بین مردان و زنان در کشورهای دارای مردانگی بیشتر از کشورهای زنانه بیشتر متفاوت باشد. برای آزمایش این فرض، سه عنصر طراحی وب سایت [محتوای اطلاعاتی، طراحی ناوبری، و طراحی بصری] همانطور که در تحقیقات قبلی استفاده شده است (Cyr, 2008؛ Cyr, Bonanni, Bowes, & Ilsever, 2005) برای اعتماد وب سایت مدل شده است. رضایت از وب سایت تمرکز بر آزمایش مدل نیست، بلکه تعیین اینکه آیا جنسیت این روابط را تعدیل می کند یا نه، و بیشتر، آیا این مورد در کشورهای با مردانه بالاتر از مردان پایین (یا کشورهای زنانه تر) بیشتر است. ما همچنین انتظار داریم که در کشورهای دارای مردانگی بالاتر، تفاوت های معناداری بین مردان و زنان برای هر یک از ساختارها وجود داشته باشد. این منجر به سؤالات تحقیق زیر می شود: (1) آیا در کشورهایی که مردانگی بالاتر از مردانگی کمتری دارند، تعداد بیشتری تفاوت معنادار بین مردان و زنان در درک عناصر طراحی وب سایت (مانند محتوای اطلاعاتی، طراحی ناوبری، طراحی بصری) وجود دارد؟ (2) آیا عناصر طراحی (مثلاً محتوای اطلاعاتی، طراحی ناوبری، طراحی بصری) که منجر به اعتماد وب سایت و رضایت وب سایت می شوند، بیشتر بر اساس جنسیت در کشورهایی که مردانگی بیشتری دارند در مقابل مردانگی پایین تر تعدیل می شوند؟ هدف این تحقیق کمک به درک چگونگی تغییر ادراکات جنسیتی از طراحی وب سایت در کشور بر اساس تنوع فرهنگی است. علاوه بر این، آیا فرهنگ برای تأثیرگذاری بر ادراک کاربران با جنسیت تعامل دارد؟ اگر چنین است، آنطور که سانچز-فرانکو (2006) پیشنهاد میکند، تحقیقات نه تنها باید بر مقایسهها در حوزه فناوری اطلاعات بر اساس تفاوتهای بیولوژیکی و اینکه فرد مرد یا زن است، تمرکز کند، بلکه باید بر ارزشهای فرهنگی ارائهشده نیز تمرکز کند. بر اساس گروه های کشوری و اینکه چگونه جنسیت وب سایت یا سایر ادراکات را در زمینه فرهنگی تعدیل می کند. علاوه بر این، این کار برای طراحان وب سایت و اینکه چگونه می توانند محتوای وب را به بهترین نحو برای کاربران بین المللی تنظیم کنند، پیامدهایی دارد.این مقاله با مروری بر پیشینه نظری تحقیق از جمله تفاوتهای پردازش اطلاعات بین مردان و زنان، و تفاوتهای فرهنگی برای مردانگی-زنانگی مرتبط با وابستگی به کشور آغاز میشود. این با توضیح مدل تحقیق و شرح ادبیات منتهی به فرضیه های ما دنبال می شود. روش و نتایج ارائه شده است، و مقاله با بحثی به پایان می رسد که در آن مفاهیم نظری و عملی ترسیم شده است.
برچسب:
سئو سایت در اصفهان سئو در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۵ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۵:۳۴:۱۶ توسط:اوج شید موضوع:
نظرات (0)
طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت فروشگاهی اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
23.10.1400
تحقیقات قبلی تأیید می کند که تفاوت هایی بین مردان و زنان در مورد ترجیحات طراحی وب سایت وجود دارد. تعداد کمی از محققان ترجیح دادهاند که ترجیحات وبسایت بر اساس جنسیت (یعنی مرد یا زن بودن) در کشورهایی که معمولاً از نظر مردانگی در مقایسه با زنانگی بالاتر در نظر گرفته میشوند، متفاوت است. به این ترتیب، این فرض میکند که تفاوتهای کمتری بین مردان و زنان در جوامع زنانهتر وجود دارد، در حالی که تفاوتهای مهمتر در جوامع مردانهتر رخ میدهد. برای آزمایش این یون فرضی، ما در مجموع 955 شرکتکننده را که در شش کشور مستقر هستند بررسی میکنیم. به طور خاص، ساختارهای طراحی محتوای اطلاعاتی، طراحی ناوبری، طراحی بصری مدلسازی شده برای اعتماد وبسایت و رضایت وبسایت را بررسی میکنیم. ما علاقه مندیم که مشخص کنیم آیا تفاوت های جنسیتی در کشورهای با مردانگی بالاتر قوی و در کشورهای با مردانگی پایین ضعیف است یا خیر. ما همچنین بررسی می کنیم که آیا جنسیت روابط مختلف را در مدل ما تعدیل می کند یا خیر. همانطور که پیشبینی میشد، در کشورهای با مردانگی بالاتر، تفاوتهای بیشتری بین مردان و زنان وجود دارد و جنسیت به احتمال زیاد روابط موجود در مدل را تعدیل میکند. این تحقیق پیامدهایی برای انعطاف پذیری ترجیحات طراحی وب سایت دارد و کارهای قبلی را در مورد طراحی وب سایت در یک نمونه کشوری که در آن مردانگی و زنانگی متفاوت است، گسترش می دهد. مشارکت های نظری و مسائل طراحی شرح داده شده است.تفاوت هایی در درک تجربه اینترنتی بین مردان و زنان وجود دارد و این تفاوت ها به تجربه خرید آنلاین منتقل می شود (گاربارینو و استراهیلویتز، 2004؛ راجرزو هریس، 2003). به طور خاص، تحقیقات قبلی نشان میدهد که مردان و زنان ترجیحات متفاوتی در مورد طراحی وبسایت دارند و این در یک محیط کسب و کار الکترونیکی صدق میکند (Moss, Gunn, & Kubacki, 2008؛ Simon, 2001). بر اساس جنسیت (یعنی مرد یا زن بودن یک نفر) تفاوتهای مربوط به حضور اجتماعی آنلاین و لذت بردن آنها آشکار شده است (Cyr, Hassanein, Head, & Ivanov, 2007)، طراحی وب سایت و رضایت (Cyr & Bonanni, 2005; ماس، گان، و هلر، 2006)، هنجارهای اجتماعی (زیمانسکی و هیس، 2000)، ریسک آنلاین
سئو سایت در اصفهان سئو سایت فروشگاهی اصفهان
سئو سایت در اصفهان
سئو سایت در اصفهان
23.10.1400
(گاربارینو و استراهیلویتز، 2004)، یا اعتماد به وب سایت (آواد و راگووسکی، 2008؛ ریدل، هوبرت، و کنینگ، 2010؛ سباستین) و همکاران، 2008).در حالی که برخی تحقیقات به تفاوت های جنسیتی و طراحی وب سایت در زمینه خرید آنلاین پرداخته اند، تقریباً هیچ تحقیقی این موضوع را در سراسر کشورها بررسی نمی کند.مشخص است که ترجیحات طراحی متفاوتی در فرهنگ های مختلف وجود دارد (Gefen, Geri, & Paravastu, 2007; Marcus & Gould, 2000) و این ترجیحات پیامدهایی برای اعتماد وب سایت دارند.و رضایت از وب سایت (Cyr, 2008). اغلب، محققان از ابعاد فرهنگی هافستد (1984) برای مقایسه فرهنگی از پیش تعیین شده بین کشورها استفاده کرده اند (وینک و برنگمن، 2010). یکی از این ابعاد مورد علاقه در تحقیق مجدد، فرهنگ های مردانه- زنانه است. به طور کلی، مردانگی به جوامعی اطلاق می شود که برای رقابت یا استقلال ارزش قائل هستند، در حالی که زنانگی به ارزش های اجتماعی مانند ملایم بودن یا دلسوز بودن اشاره دارد (Hofstede, 1984؛ Srite & Karahanna, 2006). شواهدی وجود دارد که نشان میدهد تفاوتهای جنسیتی ممکن است مدل پذیرش فناوری (TAM) را در فرهنگهای مختلف تعدیل کند، و این رابطه ممکن است در فرهنگهای مردانهتر در مقابل فرهنگهای زنانهتر متفاوت باشد.در یک مطالعه مستقر در اسپانیا، سانچز-فرانکو (2006) تأثیر جنسیت بر پذیرش و استفاده از وب را با استفاده از یک TAM با رتبه بندی دقیق که در آن جریان و نگرش نیز در نظر گرفته شده بود، بررسی کرد. یافتهها نشان داد که همانطور که انتظار میرفت، زنان در دستهای از ویژگیهای تحت عنوان «اجتماعی-عاطفی، بیانگر و جهتگیری بینفردی» از مردان پیشی میگیرند، در حالی که مردان در خوشهای به نام وظیفهمحور، ابزاری و عاملی از مردان بیشتر میشوند (همان، ص 22). ). با این حال، غیر منتظره و بر خلاف تحقیقات قبلی، سهولت درک شده بر نگرش مردان بیشتر از زنان تأثیر گذاشت. سانچز-فرانکو نشان می دهد که رتبه بندی مردانگی متوسط برای اسپانیا ممکن است نتایج کلی این مطالعه را کاهش داده باشد. به طور مشخص تر، او پیشنهاد کرد که "رتبه مردانگی بالا نشان می دهد که کشور درجه بالایی از تمایز جنسیتی را تجربه می کند."
برچسب:
طراحی سایت در اصفهان سئو سایت در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۳ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۵۰:۱۴ توسط:اوج شید موضوع:
نظرات (0)
نرخ تبدیل عبارتند از قیمتگذاری لحظهای، هزینههای حمل سئو سایت در اصفهان و نقل و حمل و نقل، و محصولات مرتبط را ارائه میدهد. هر یک از این متغیرها با نرخ تبدیل ارتباط مثبت دارند. بازگشت به کاتالوگ اصلی و گزینه های ردیابی سفارش با نرخ تبدیل ارتباط منفی دارند. با این حال، مقادیر p این ارتباط ضعیفتر است و فقط استاندارد p b 0.10 را برای اهمیت برآورده میکند. بیشتر ویژگیها در مرحله سبد خرید با نرخ تبدیل مرتبط هستند. این تغییر از ارتباط منفی در مرحله کاتالوگ احتمالاً به این دلیل رخ می دهد که قصد پیش خرید مشتری از
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۵ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۳۷:۲۷ توسط:اوج شید موضوع:
نظرات (0)