سئو سايت در اصفهان سئو سايت اصفهان
10.11.1400
و به نگرش نسبت به سئو سايت در اصفهان مربوط ميشود. عليرغم اهميت لنگر در طراحي وب سايت خيريه و قصد كمك مالي، درك ما از فرآيند لنگر انداختن بين كاربران مختلف در زمينه طراحي وب سايت هنوز ناچيز است. به طور خاص، تحقيقات كمي وجود دارد كه توضيح دهد چرا انواع خاصي از كاربران (به عنوان مثال، اهداكنندگان لذتگرا در مطالعه ما) كم و بيش تحت تأثير اثر لنگر انداختن و ويژگيهاي خاص يك وبسايت قرار دارند. يكي از ديدگاههاي نظري كه ميتواند به درك ما از فرآيند لنگر انداختن اهداكننده لذتگرا كمك كند، مدل درستنمايي توضيح (ELM) است. ELM، يك نظريه فرآيند دوگانه، بيان ميكند كه نگرشها را ميتوان در پي بررسي دقيق يك پيام يا تلاشهاي كمتر شناختي شكل داد و تغيير داد (Petty & Cacioppo، 1981؛ 1986). ELM يك نظريه مناسب براي كمك به بررسي ما در مورد اينكه چرا انواع مختلف افراد داراي فرآيندهاي لنگرگيري مجزا هستند (Blankenship et al., 2008; Wegener et al., 2010) است. محققان IS به طور كلي از ELM براي بررسي پردازش اطلاعات و تغيير نگرش افراد استفاده مي كنند (Bhattacherjee & Sanford, 2006; Sussman & Siegal, 2003). اگرچه تحقيقات IS مبتني بر ELM چنين كرده است اين كتاب به طور پيوسته از ابتداي پيدايش خود تكامل يافته است، اما هنوز به فرآيند لنگر انداختن نمي پردازد، و به طور موثر به انتخاب ناظران نمي پردازد. اين به دو دليل اهميت دارد. اول، تحقيقات قبلي IS بر بررسي مسيرهاي متقاعدسازي، مسيرهاي مركزي و/يا محيطي متمركز بوده است (به عنوان مثال، Angst & Agarwal، 2009؛ Bansal et al., 2015؛ Bhattacherjee & Sanford 2006)، اما پردازش فردي لنگر انداختن در سئو سايت در اصفهان. به خوبي بررسي نشده است در حالي كه Angst و Agarwal (2009) پيش نگرش را به عنوان يك متغير كنترل در نظر گرفتند، هنوز مشخص نيست كه چگونه افراد مختلف تحت تأثير پيش نگرش قرار مي گيرند كه مي تواند به عنوان يك لنگر عمل كند. دوم، بيشتر تحقيقات IS مبتني بر ELM از سازههاي احتمال (يا تعديلكنندگان) جنبههاي شناختي مانند مشاركت استفاده كردهاند (Angst & Agarwal, 2009؛ Bhattacherjee & Sanford, 2006؛ Cao et al., 2017; Sussman & Siegal) و نياز20. براي شناخت (هو و بودوف، 2014). اگرچه اين تعديلكنندگان به شناسايي مسيرهاي مركزي و پيراموني براي متقاعدسازي كمك ميكنند، اما مطالعات كمي وجود دارد كه جنبههاي لذتجويي را به عنوان تعديلكننده بررسي كرده باشد.
برچسب:
سئو سايت در اصفهان سئو سايت اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۰:۳۸:۱۹ توسط:اوج شيد موضوع:
نظرات (0)
طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان
10.11.1400
انگيزه لذت جويانه يك فرد به عنوان يك عامل مهم در رفتارهاي آنلاين و طراحي سايت در اصفهان مورد بررسي قرار گرفته است. در شناسايي عناصر طراحي وب سايت براي تسهيل رفتارهاي كاربر، محققان و دست اندركاران از رويكرد انكرينگ استفاده كرده اند. رويكرد لنگر به كاربران نياز دارد تا قبل از ارزيابي نسخه نهايي يك وب سايت (تنوع) با نسخه آزمايشي يك وب سايت (كنترل) تعامل داشته باشند. عليرغم اهميت انگيزه لذتجويي و استفاده از رويكرد لنگر، تحقيقات قبلي توجه زيادي به فرآيند لنگر انداختن كاربران لذتگرا نداشتهاند. اين مطالعه با تكيه بر مدل احتمال تشريح (ELM)، فرآيند لنگر انداختن اهداكنندگان لذتگرا را در زمينه طراحي وبسايت خيريه بررسي ميكند. به طور خاص، اين مطالعه تئوريسازي و آزمايش تجربي اعتدال زياد كمككننده بر اثرات نگرش نسبت به وبسايت آزمايشي (ATW) و كيفيت محتواي اطلاعات (ICQ) و كيفيت سيستم (SQ) يك وبسايت تمامشده بر نگرش نسبت به وبسايت تمامشده (AFW) است. ). ما پيشنهاد ميكنيم كه اهداكنندگان با سطوح بالاتر كمككننده بيشتر تحت تأثير SQ هستند، اما كمتر تحت تأثير ICQ و ATW هستند. ما پيشبينيهاي خود را با استفاده از يك طرح آزمايشي تركيبي بين موضوعي شامل 536 آزمودني آزمايش كرديم. نتايج از همه فرضيه ها پشتيباني مي كند. اين مطالعه ELM را با گنجاندن فرآيند لنگر انداختن و معرفي انگيزه بسط ويژه خيريه گسترش ميدهد. اين مطالعه همچنين با بررسي فرضيه نقش هاي چندگانه كه در تحقيقات قبلي توجه كافي را به خود جلب نكرده است، به ادبيات كمك مي كند. تصميم گيري (Blankenship و همكاران، 2008؛ Mussweiler & Strack، 1999). تحقيقات گذشته IS نشان داده است كه ادراكات و نگرش هاي قبلي بر ادراكات و نگرش هاي پس از آن تأثير مي گذارد (Angst & Agarwal, 2009; Bhattacherjee & Premkumar, 2004). به عنوان مثال، ارزيابي هاي اوليه فناوري بر ارزيابي هاي بعدي تأثير مي گذارد زيرا دانش به دست آمده از تجربه براي تصميم گيري مهم است (كيم و مالهوترا، 2005؛ مانيكا و همكاران، 2018؛ ونكاتش و همكاران، 2011). تحقيقات قبلي اشاره كرد كه اهداكنندگان بالقوه از وب سايت خيريه بازديد مي كنند تا اطلاعاتي در مورد سازمان هاي غيرانتفاعي به دست آورند و سازمان ها را در طراحي سايت در اصفهان به طور مستقيم ارزيابي كنند اين ارزيابيها احتمالاً بر تصميمگيري ساير اهداكنندگان در مورد كمك مالي به سازمانهاي خيريه خاص تأثير ميگذارد
برچسب:
طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۰:۳۷:۲۳ توسط:اوج شيد موضوع:
نظرات (0)
سئو سايت در اصفهان سئو سايت شركتي در اصفهان
9.11.1400
طراحي ناوبري مبهم و نامشخص يك وب سايت و سئو سايت در اصفهان باعث مزاحمت كاربران و از دست دادن حس موقعيت مكاني آن ها در سايت مي شود و در نتيجه ممكن است بدون قصد خريد يا بازگشت از سايت خارج شوند. مطالعات گذشته نشان مي دهد كه طراحي ناوبري كارآمد بايد به كاربران در جهت يابي و عبور از سايت كمك كند (شرگيل و چن، 2005؛ زاهدي).طراحي اطلاعات يك وب سايت به توانايي سايت در ارائه اطلاعات مرتبط، جاري و قابل درك آسان به كاربران خود اشاره دارد (لي و كوزار، 2006). طراحي اطلاعات ارتباط مثبتي با سهولت درك شده، سودمندي و پذيرش نهايي خريد آنلاين دارد (Shih, 2004). از آنجايي كه معاملات خريد آنلاين شامل مقادير قابل توجهي از اطلاعات مربوط به محصولات، خدمات، پرداخت، تحويل و فروشندگان است (مونتويا ويس و همكاران، 2003)، در دسترس بودن اطلاعات كافي و مرتبط اعتماد به خريد آنلاين را افزايش مي دهد و قصد خريد را افزايش مي دهد. (گائو و وو، 2010). بنابراين، در دسترس بودن اطلاعات لازم و سهولت يافتن و دسترسي به اين اطلاعات مي تواند تصميم گيري و وظايف خريد مصرف كنندگان را افزايش دهد (لين، 2007). در مقابل، وقتي مصرفكنندگان در معرض اطلاعاتي قرار ميگيرند كه ممكن است براي كاري كه ميخواهند انجام دهند مرتبط يا مفيد نباشد، به دليل زمان و تلاشهاي شناختي و منابعي كه براي پردازش اطلاعات صرف كردهاند، ناراضي ميشوند و احساس تحريك ميكنند (MacKenzie & اسپرنگ، 1992). بنابراين، انتظار مي رود يك طراحي اطلاعات وب سايت كارآمد و مفيد تأثير منفي بر تحريك درك شده داشته باشد. براي آزمون تجربي فرضيه هاي تحقيق، داده ها از نمونه اي متشكل از 93 دانشجوي ثبت نام شده در دوره هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد بازرگاني در يك دانشگاه دولتي چهار ساله ميدوسترن جمع آوري شد. حدود 44 درصد از شركت كنندگان زن (N ¼ 41) و 56 درصد باقي مانده مرد (N ¼52) بودند. سن شركت كنندگان از 19 تا 41 سال بود (M ¼ 22.04؛ SD ¼ 3.43). همه شركتكنندگان نشان دادند كه در 12 ماه گذشته بيش از يك خريد آنلاين از سئو سايت در اصفهان انجام دادهاند.
برچسب:
سئو سايت در اصفهان سئو سايت شركتي در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۰:۳۲:۴۳ توسط:اوج شيد موضوع:
نظرات (0)
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت فروشگاهي در اصفهان
9.11.1400
طراحي بصري يك طراحي سايت در اصفهان به ثبات، زيبايي و جذابيت ظاهر وب سايت از جمله تصاوير، رنگ ها، فونت ها، اشكال، انيميشن ها و چيدمان اشاره دارد.& Bonanni، 2005; لي و يه، 2010). طراحي بصري وب سايت يك جزء كليدي كيفيت وب سايت است (Vance, Elie-Dit-غير مجاز مي باشدaque, & Straub, 2008) و بر تجربيات كاربران در هنگام استفاده و تعامل با سايت تأثير مي گذارد (ولز و همكاران، 2011). تحقيقات گذشته نشان مي دهد كه طراحي بصري يك وب سايت خريد بر عوامل مختلف رفتار خريد آنلاين مانند سهولت درك شده، سودمندي درك شده، لذت درك شده و پذيرش نهايي خريد آنلاين تأثير مي گذارد (كيم و استول، 2004؛ لي و يه، 2010؛ Monsuwe، Dellaert و De Ruyter، 2004). Cyr، Head، Larios و Pan (2009) پيشنهاد مي كنند كه جذابيت بصري يك وب سايت خريد قابل توجه است زيرا هيجان و جذابيت عاطفي كاربران را افزايش مي دهد و منجر به تعامل رضايت بخش تر با سايت مي شود. در نهايت، ولز و همكاران. (2011) پيشنهاد مي كند كه طراحي وب سايت بصري جذاب پيام هاي مثبتي را در مورد كيفيت محصول و فروشنده به مصرف كنندگان ارسال مي كند. بر اين اساس، يك طراحي بصري وب سايت جذاب بايد باور مصرف كنندگان را در مورد سايت افزايش دهد و تأثير منفي بر تحريك درك شده خواهد داشت. طراحي ناوبري يك وب سايت به سازماندهي و چيدمان ساختاري صفحات و محتواي سايت اشاره دارد. طراحي ناوبري سايت تأثير قابل توجهي بر ميزان تلاش مورد نياز كاربر براي پيمايش يا استفاده از وب سايت دارد (ونس و همكاران، 2008). بنابراين، يك طراحي ناوبري كارآمد يك وب سايت بايد يك سلسله مراتب ناوبري آسان براي استفاده فراهم كند كه به كاربران اجازه دهد به راحتي و به سرعت از هر نقطه از سايت و با حداقل مقدار تلاش (مونتويا ويس، ووس و گروال، 2003). طراحي سايت در اصفهان ناوبري نقش مهمي در تأثيرگذاري بر مشترياني دارد كه دوست ندارند با صفحه نمايش ها، پيوندها، گزينه ها يا كليك هاي غير ضروري غرق شوند. مشتريان آنلاين طراحي ساده و مستقيم ناوبري را ترجيح مي دهند كه در زمان و تلاش آنها براي يافتن آنچه به دنبال آن هستند صرفه جويي مي كند و به آنها كمك مي كند معاملات خريد را با حداقل تعداد مراحل تكميل كنند.
برچسب:
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت فروشگاهي در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۰:۳۲:۴۱ توسط:اوج شيد موضوع:
نظرات (0)
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت وردپرس دراصفهان
7.11.1400
تحريك مصرف كننده به احساس نارضايتي، ناراحتي و خشم ناشي از محرك هاي تحريك كننده يا آزاردهنده مانند حوادث، پيام ها يا تعاملاتي اشاره دارد كه ممكن است برخلاف انتظار يا پيش بيني مصرف كننده باشد.موقعيت خاص (داكوف، 1996). بنابراين، تحريك درك شده در محيط هاي خريد آنلاين و طراحي سايت در اصفهان به درجه اي اشاره دارد كه يك سايت خريد آنلاين براي كاربرانش آشفته و نااميد كننده به نظر مي رسد (Lim و تينگ، 2012). اگرچه مطالعات بسيار كمي تحريك مصرفكننده را با توجه به خريد آنلاين مورد بررسي قرار دادهاند (گائو و كوفاريس، 2006)، تقريباً تمام مطالعات از تحريك بهعنوان يك عامل تعيينكننده براي ساير عوامل استفاده ميكنند و در نتيجه بر پيامدهاي تحريك درك شده تمركز ميكنند (Lim, 2013؛ Lim. و تينگ، 2012؛ لو، 2002؛ خو، اوه، و تئو، 2009). چنين مطالعاتي نشان داده است كه تحريك درك شده اثرات منفي بر نگرش، رضايت، تبليغات شفاهي، قصد بازگشت، سهولت درك شده، و رفتار خريد مصرف كنندگان آنلاين داشته است (هاسمن و سيكپه، 2009؛ هوانگ، 2008؛ جره).و ديويس، 2011; توتا، 2012). علاوه بر اين، تحريك درك شده اثرات منفي بر عوامل مرتبط با فروشنده مانند اعتبار، شايستگي، قابليت اطمينان و صداقت داشت (گائو و وو، 2010). عليرغم پيامدهاي منفي متعددي كه به تحريك درك شده در خريد آنلاين نسبت داده مي شود، تلاش تحقيقاتي كمي با هدف بررسي عوامل تعيين كننده ادراك تحريك در بين خريداران آنلاين انجام شده است.همانطور كه قبلاً مطرح شد، مصرف كنندگان عمدتاً به دليل تعاملات و تجربيات نامطلوب خود با محيط خريد، احساس تحريك را ايجاد مي كنند (Aaker & Bruzzone, 1985). در مقايسه، ادراك تحريك در خريد آنلاين از تعاملات ناخوشايند با وب سايت خريد ناشي مي شود. از آنجا كه رابط وب سايت به عنوان "فروشگاه آنلاين" عمل مي كند كه كاربران با طراحي سايت در اصفهان تعامل دارند و اولين برداشت هاي خود را در مورد فروشگاه مجازي يا فروشنده بر اساس آن ايجاد مي كنند.
برچسب:
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت وردپرس دراصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۱:۰۸:۲۶ توسط:اوج شيد موضوع:
نظرات (0)
طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان
7.11.1400
در دنياي تجارت مجازي و طراحي سايت در اصفهان ، يك رابط وب سايت به عنوان پنجره اي عمل مي كند كه از طريق آن مصرف كنندگان با تجربيات اوليه خود با يك خرده فروش آنلاين مواجه مي شوند (ژانگ و ون دارن، 2002).براي بهبود رفتار خريد آنلاين مصرف كنندگان، براي كسب و كارها بسيار مهم است كه درك بهتري از عواملي داشته باشند كه نه تنها باعث تحريك احساسات مثبت و خوشايند در بين مصرف كنندگان مي شود، بلكه همچنين عواملي كه احساسات و واكنش هاي منفي را در بين مشتريان برمي انگيزد و در نهايت مي تواند رفتار خريد آنلاين را مختل كند. (عظيم، 2012). بر اين اساس، مطالعه حاضر با هدف پرداختن به خلأ تحقيقاتي شرح داده شده در بالا و ارائه درك بهتري از تأثير عناصر طراحي وب سايت بر تحريك درك شده در محيط هاي خريد آنلاين است. به طور دقيقتر، هدف اين مطالعه بررسي تمام عناصر طراحي وبسايت نيست كه انجام آن در يك مطالعه واحد بسيار دشوار است، بلكه هدف آن تمركز بر ويژگيهاي كليدي طراحي وبسايت است كه بيشتر براي مصرفكنندگان آشكار است و مورد استفاده قرار ميگيرد. يعني طراحي وب سايت هاي بصري، ناوبري و اطلاعاتي. بدون شك، درك اينكه چگونه ويژگي هاي طراحي وب سايت بر احساس تحريك در خريد آنلاين تأثير مي گذارد، پيامدهاي ارزشمندي براي طراحي وب سايت هاي بهتر ارائه مي دهد كه مي تواند در كاهش ادراك عصبانيت در بين مصرف كنندگان آنلاين مؤثرتر باشد و متعاقباً پذيرش خريد آنلاين را افزايش دهد.مدل تحقيق هدايت كننده اين مطالعه را ارائه مي دهد. مدل تحقيق بر اساس مطالعات مفهومي و تجربي در رشته هاي مرتبط تدوين شده است. اين مدل بيان مي كند كه ويژگي هاي طراحي وب سايت بصري، ناوبري و اطلاعاتي تأثيرات منفي بر تحريك درك شده در تنظيمات خريد آنلاين و طراحي سايت در اصفهان خواهد داشت. متغيرها و فرضيه هاي تحقيق در زير شرح داده شده است.
برچسب:
طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۱:۰۸:۱۳ توسط:اوج شيد موضوع:
نظرات (0)
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت شركتي اصفهان
6.11.1400
طراحي سايت در اصفهان تحريك درك شده اثرات منفي بر جنبه هاي مختلف رفتار خريد مصرف كننده نشان داده است. با وجود گسترش بسيار زياد خريد آنلاين در سالهاي اخير، تحقيقات بسيار كمي در مورد تحريك مصرفكننده يا عوامل تعيينكننده آن در محيطهاي خريد آنلاين بررسي شده است. هدف اين مطالعه پر كردن اين شكاف با بررسي تأثير ويژگيهاي طراحي وبسايت بصري، ناوبري و اطلاعاتي بر تحريك درك مصرفكنندگان در فعاليتهاي خريد آنلاين است. نتايج دادههاي جمعآوريشده از خريداران آنلاين نشان داد كه سه ويژگي طراحي وبسايت تأثير منفي معناداري بر تحريك درك شده در زمينه خريد آنلاين داشتند. اين يافتهها مفاهيم ارزشمندي را براي طراحان وبسايت و خردهفروشان آنلاين ارائه ميدهد كه مايلند وبسايتهاي جذابي را طراحي و نگهداري كنند كه بتواند ادراك عصبانيت را در بين مشتريان فعلي و بالقوه به حداقل برساند.تحريك درك شده اثرات منفي بر جنبه هاي مختلف رفتار خريد مصرف كننده مانند رضايت، اعتماد، نگرش، قصد خريد و در نهايت رفتار خريد نشان داده است (عظيم، 2012؛ داستوس، 2000؛ گائو و وو، 2010). در خريد سنتي و حضوري، احساس تحريك در ميان مصرف كنندگان ناشي از تعاملات غير دوستانه با عناصر محيط خريد مانند ويژگي هاي فروشگاه، پرسنل فروشگاه يا ساير مشتريان است (توتا، 2012). به اين ترتيب، نقش محيط خريد در برانگيختن احساسات عصبانيت در ميان مصرفكنندگان بهطور گسترده در ادبيات بهويژه در خريد سنتي شناخته شده و مورد بررسي قرار گرفته است (Aaker & Bruzzone, 1985; d'Astous, 2000; Ducoffe, 1996; Eroglu, Machleit, و ديويس، 2001؛ توتا، 2012). بررسي ادبيات جامع توسط تورلي و ميليمن (2000) اهميت ويژگي هاي فروشگاه ها را در تأثيرگذاري بر باورها و رفتارهاي خريد مصرف كنندگان تأييد مي كند. در نتيجه، كسبوكارها غالباً چيدمان فيزيكي و ويژگيهاي فروشگاههاي خود را به شيوهاي دقيق ترتيب و سازماندهي مجدد ميكنند تا تأثيرات مثبتي بر مشتريان خود ايجاد كنند و هرگونه تحريك احتمالي مصرفكننده را كاهش دهند (ارگولو و همكاران، 2001). با اين حال، در حالي كه خريد آنلاين به يك رسانه تجاري غالب براي مصرف كنندگان و خرده فروشان تبديل شده است طراحي سايت در اصفهان.
برچسب:
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت شركتي اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۲۶:۵۶ توسط:اوج شيد موضوع:
نظرات (0)
سئو سايت در اصفهان سئو سايت شركتي در اصفهان
6.11.1400
سئو سايت در اصفهان تحريك در محيط هاي خريد آنلاين به اندازه كافي در ادبيات بررسي نشده است (Gao & Kofaris, 2006). بنابراين، تحريك درك شده مستحق بررسي بيشتر و درك بهتر در زمينه خريد آنلاين است.مفهوم تحريك مصرف كننده را مي توان به زمينه هاي خريد آنلاين و مانند محيط هاي خريد سنتي تعميم داد. تأثيرات منفي بر طيف وسيعي از ادراكات و احساسات در ميان مشتريان آنلاين برميانگيزد (گائو و كوفاريس، 2006؛ هوانگ، 2008؛ ليم، 2013؛ لو، 2002). هنگامي كه مشتري با موقعيتي ناخوشايند مواجه مي شود و احساس عصبانيت مي كند (چه در يك فروشگاه معمولي يا مجازي)، مشتري سبد خريد را رها كرده و بدون خريد از فروشگاه خارج مي شود. علاوه بر كنار گذاشتن خريد فعلي، چنين تجربيات آزاردهنده و آزاردهندهاي ميتواند بر باورهاي مصرفكنندگان در مورد اعتماد، خيرخواهي، شايستگي، قابل اعتماد بودن و صداقت خردهفروشان اثر طولاني و نامطلوب داشته باشد (گائو و وو، 2010؛ توتا، 2012). با توجه به سهولت و سرعتي كه مصرفكنندگان ميتوانند يك وبسايت تجاري را ترك كنند و به سايت رقيب آسيب وارد كنند (O'Brien & Toms, 2008; Wu, Chen, Chen, & Cheng, 2014)، موضوع تحريك حتي بيشتر مرتبط و مضر ميشود. به خريد آنلاين هس، 2011). بر اين اساس، عناصر طراحي فروشگاه مجازي آنلاين به عنوان عناصر و ترتيبات طراحي در يك فروشگاه مرسوم، تأثيرات مشابه و حتي مهمتري بر باورها و نگرشهاي مصرفكنندگان دارند (ليانگ و لاي، 2002). نشان داده شده است كه وبسايتهايي كه طراحي ضعيفي دارند، كاربران خود را آزار ميدهند و مانع از ناوبري سايت، يافتن محصولات و رفتار خريد ميشوند (گائو و كوفاريس، 2006؛ گائو و وو، 2010؛ هوانگ، 2008؛ ولز و همكاران، 2011). اگرچه ويژگيهاي طراحي وبسايت نشاندهنده بلوكهاي ساختماني اتمسفري است كه ميتوان آنها را به دقت دستكاري كرد تا سيگنالهاي مثبت براي افزايش ادراكات و نگرشهاي خريداران برقرار شود (كو و جو، 2010؛ منگاناري، سيومكوس، و ورچوپولوس، 2009)، تحقيقات در مورد اثرات عوامل طراحي وب سايت در مورد تحريك درك شده در خريد آنلاين به طور استثنايي در ادبيات كمياب هستند. سئو سايت در اصفهان
برچسب:
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت شركتي اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۲۶:۴۳ توسط:اوج شيد موضوع:
نظرات (0)
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت وردپرس در اصفهان
5.11.1400
طراحي سايت در اصفهان بنابراين، مناسبترين توصيه در مورد طراحي وبسايتهاي دولتهاي شهري و منطقهاي در اندونزي بر اساس نيازهاي فيزيكي كاربر، طرحبندي با انواع مدولار، رنگهاي پسزمينه آبي و انواع تايپوگرافي sans serif است.هدف اين مطالعه ارائه توصيههاي طراحي وبسايت به دولتهاي شهر و منطقه اندونزي بر اساس تواناييهاي فيزيكي و شناختي شهروندان اندونزيايي است. پيشنهاد طراحي پيشنهادي شامل نوع چيدمان، رنگ پسزمينه و نوع تايپوگرافي است. نتايج نشان داد كه تواناييهاي فيزيكي شهروندان بيشترين تأثير را در طراحي وبسايت دولتهاي شهر و منطقه نسبت به تواناييهاي شناختي داشته است. در اين راستا طراحي وب سايت باندونگ با توجه به توانايي هاي فيزيكي كاربر به عنوان بهترين طراحي سايت محسوب مي شود. نوع طرحبندي وبسايت باندونگ ماژولار است، كه در آن طرحبندي اطلاعات ساختار يافتهتري توليد ميكند. نوع تايپوگرافي Sans Serif به شفافتر كردن اطلاعات كمك ميكند و كاربر ميتواند به راحتي اطلاعات را بخواند. رنگ پس زمينه آبي در وب سايت باندونگ نيز به راحتي چشم كاربر در هنگام استفاده از وب سايت كمك مي كند. بر اساس دلايل ذكر شده، اين مطالعه حامي اين است كه طراحي مناسب براي دولتهاي شهر و منطقه، يك وبسايت با طرحبندي مدولار، تايپوگرافي بدون سري و رنگ پسزمينه آبي وبسايت است. علاوه بر اين، انتظار ميرود كه نتايج اين مطالعه به مرجعي مبتكر براي طراحان تبديل شود تا يك وبسايت دولت الكترونيكي بهتر فرموله كنند.محدوديتهاي اين مطالعه فقط آزمايش جنبههاي فيزيكي و شناختي براي وبسايتهاي دولتهاي شهر و منطقه بود. تحقيقات بيشتر بايد با بررسي جنبه هاي عاطفي ادامه يابد و نتايج تحقيق مي تواند بر اساس سن يا جنسيت گروه بندي شود، بنابراين، توصيه هاي طراحي وب سايت دولت هاي شهر و منطقه عملي تر و موثرتر مي شود.طراحي سايت در اصفهان
برچسب:
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت وردپرس در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۷:۰۵:۰۴ توسط:اوج شيد موضوع:
نظرات (0)
سئو سايت در اصفهان سئو سايت شركتي در اصفهان
5.11.1400
سئو سايت در اصفهان در خروجي Tukey HSD براي متغيرهاي زمان تثبيت، داده هاي نمايش داده شده در زير مجموعه 1 فقط Gorontalo هستند. در حالي كه داده هاي زير مجموعه 2 Pesisir Selatan، Bukittinggi و Bandung هستند. نتايج دو زير مجموعه نشان داد كه مقادير قابل توجه زمان تثبيت كه به وضوح متفاوت هستند در وب سايت هاي Gorontalo، Pesisir Selatan، Bukittinggi و Bandung يافت شدند. بر اساس مقدار متوسط جدول 6، وب سايت باندونگ نيز به بالاترين مقدار ميانگين 39.67 دست يافت. نتايج دو متغير نشان ميدهد كه وبسايت باندونگ بيشترين تأثير را بر تعداد تثبيت و زمان تثبيت كاربر دارد.نتايج تجزيه و تحليل ANOVA براي متغيرهاي زمان تثبيت و تثبيت نشان داد كه بالاترين مقدار ميانگين با موفقيت توسط وب سايت Bandung به دست آمد. اين بدان معني است كه كاربران با طراحي وب سايت Bandung مي توانستند وظايف داده شده را سريعتر انجام دهند. داراي يك نوع طرح بندي مدولار، با رنگ پس زمينه آبي و يك نوع تايپوگرافي sans serif. طراحي وب سايت Bandung در شكل 2 نشان داده شده است. پراديتا موليديا افندي و همكاران. / Procedia Computer Science 161 (2019) 333–340 339 نوع طرحبندي وبسايت در باندونگ يك طرحبندي مدولار است كه در آن مكان اطلاعات منو به ماژولهايي تبديل ميشود كه ساختارمندتر به نظر ميرسند [7]. رنگ پسزمينه آبي در وبسايت نيز چشمها را آرام ميكند تا به راحتي خسته نشوند [20،21]. بنابراين، نتايج اين مطالعه فرض كردند كه نوع چيدمان مدولار و رنگ پسزمينه آبي براي كاربران براي يافتن سريعتر اطلاعات و جذابتر شدن رابط وبسايت بسيار مفيد است. طراحي وب سايت باندونگ با نيازهاي فيزيكي كاربران نيز مناسب تلقي مي شود زيرا اطلاعات ارائه شده در وب سايت تنها با كمي حركت چشم مي تواند به سرعت جستجو شود. سئو سايت در اصفهان
برچسب:
سئو سايت در اصفهان سئو سايت شركتي در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۷:۰۱:۰۲ توسط:اوج شيد موضوع:
نظرات (0)